Drodzy Klienci,
W związku z aktualną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa jak i Pracowników sklepów Ale Animale zachęcamy do korzystania z dodatkowych opcji zakupowych dostępnych.
1. Zamówienie telefoniczne lub mailowe z dostawą do domu.
– Dostawy realizujemy w dniu złożenia zamówienia
– Zamówienia przyjmujemy w godzinach 9.00 – 13.00, telefonicznie lub mailowo. Kontakt do poszczególnych sklepów podano poniżej.
– Dostawy na wskazany adres realizujemy w godzinach 14.00 – 17.00 (w przypadku wybranych sklepów do 21.00). O przybliżonej godzinie dostawy poinformujemy podczas składania zamówienia. Dostawy realizujemy wyłącznie w granicach miasta na obszarze którego znajduje się dany sklep.
– Nasz Pracownik podczas dostawy zachowa wszelkie możliwe środki ostrożności, w tym będzie wyposażony w elementy odzieży ochronnej (rękawiczki i maseczkę) oraz preparaty dezynfekujące. Pozostawi paczkę z produktami pod Twoimi drzwiami.
– Płatności dokonaj bezgotówkowo za pomocą karty płatniczej. Obok paczki z towarem nasz Pracownik udostępni terminal płatniczy z wpisaną do zapłaty kwotą należności. Jeśli to możliwe płatności dokonaj zbliżeniowo, a w razie konieczności wpisz kod PIN i zatwierdź płatność. Nasz terminal jest dezynfekowany po każdym użyciu.
– W trakcie przekazania towaru oraz dokonywania płatności Pracownik Ale Animale zachowa bezpieczną odległość.
– Do Twojego zamówienia doliczymy koszt opakowania wynoszący 0,8 PLN za każdą wykorzystaną reklamówkę oraz koszt przygotowania i dostawy wynoszący 12 PLN. Składając zamówienie telefonicznie lub mailowo akceptujesz całkowity koszt, który podamy Ci tą samą drogą którą składasz zamówienie.
– Przy zamówieniach mailowych koniecznie zostaw nam swój numer telefonu i adres dostawy. Nie podawaj swoich pełnych danych, nie są one potrzebne. Żadnych Twoich danych nie będziemy przechowywać ani przetwarzać w innych celach jak dostawa. Po dostawie zostaną one usunięte.
2. Zamówienie telefoniczne lub mailowe z odbiorem towaru w sklepie.
– Dla maksymalnego ograniczenia kontaktów interpersonalnych, przed wizytą w naszym sklepie możesz złożyć nam zamówienie telefonicznie lub mailowo. Zrób to na min. 1 godzinę przed wizytą w sklepie.
– W takim przypadku cała transakcja przebiegnie znacznie szybciej, bowiem paczka z produktami będzie już na Ciebie czekała.
– Jeśli to możliwe płatności dokonaj bezgotówkowo za pomocą karty płatniczej.
– Do aktualnych cen produktów, doliczymy koszt opakowania wynoszący 0,8 PLN za każdą wykorzystaną reklamówkę.
– Przy zamówieniach mailowych oraz telefonicznych podaj nam tylko swoje imię. Nie podawaj swoich pełnych danych, nie są one potrzebne. Żadnych Twoich danych nie będziemy przetwarzać ani przechowywać.
AKTUALNE GODZINY PRACY NASZYCH SKLEPÓW I KONTAKT DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:
- SOSNOWIEC
ul. 1 Maja 21-23
Sprzedaż stacjonarna i przyjmowanie zamówień na dowóz: 9.00-13.00
Dostawa do domu: 14.00 – 17.00
telefon do zamówień z dostawą: +48 573 938 659
email: sosnowiec2@aleanimale.pl - BOCHNIA
Galeria RONDO
ul. Partyzantów 2A
Sprzedaż stacjonarna i przyjmowanie zamówień na dowóz: 9.00-13.00
Dostawa do domu: 14.00 – 17.00
telefony do zamówień z dostawą: +48 883 326 491, +48 795 928 516
email: bochnia4@aleanimale.pl - RZESZÓW
Galeria Millenium
Aleja Kopisto 1
Sprzedaż stacjonarna i przyjmowanie zamówień na dowóz: 9.00-13.00
Dostawa do domu: 14.00 – 17.00
telefony do zamówień z dostawą: +48 509 988 446
email: rzeszow6@aleanimale.pl - DĘBICA
Galeria Dębicka
ul. Ks. Nosala 2
Sprzedaż stacjonarna i przyjmowanie zamówień na dowóz: 9.00-13.00
Dostawa do domu: 14.00 – 17.00
telefony do zamówień z dostawą: +48 661 095 685
email: debica7@aleanimale.pl - STALOWA WOLA
Kaufland
ul. Edukacji Narodowej 47
Sprzedaż stacjonarna i przyjmowanie zamówień na dowóz: 9.00-13.00
Dostawa do domu: 14.00 – 17.00
telefony do zamówień z dostawą: +48 532 570 389
email: stalowawola9@aleanimale.pl