W jaki sposób złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać za pośrednictwem poniższego formularza reklamacyjnego.

Prosimy o dokładne wypełnienie i opisanie przedmiotu reklamacji , ilości oraz powodu reklamacji.
W przypadku braku możliwości identyfikacji produktu, braku numeru dokumentu, braku powodu reklamacji, ilości czy niemożności skontaktowania się z klientem – reklamacja może zostać odrzucona.
(zgodnie z art. 29a ust. 13 ustawy VAT podatnik może obniżyć podstawę opodatkowania pod warunkiem posiadania dokumentacji, że uzgodnił on z nabywcą warunki obniżenia podstawy opodatkowania)
Załączone zdjęcia uszkodzeń bez powyższego opisu nie stanowią podstawy rozpatrzenia zgłoszenia.
Uszkodzenia należy udokumentować załączając fotografie.

Dodatkowe załączniki można przesłać w formie odpowiedzi w wątku mailowym potwierdzającym złożenie reklamacji zawierającym nadany numer zgłoszenia.

Prawidłowe złożenie reklamacji jest potwierdzane wiadomością e-mail przesłaną na adres wpisany w formularzu. Wpisanie nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail oznacza brak potwierdzenia złożenia reklamacji (pomimo pozytywnego komunikatu na stronie internetowej) i reklamacja może pozostać nierozpatrzona. 

Wiadomość potwierdzająca prawidłowe złożenie reklamacji zawiera nadany numer zgłoszenia, którym należy się posługiwać w dodatkowej  korespondencji.

W jakim czasie można złożyć reklamację?

Reklamacje prosimy zgłosić maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o jakimkolwiek problemie z dostawą po tym czasie uznajemy, że zamówienie jest poprawne.

Rozpatrzenie reklamacji

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej wpłynięcia. Informacja w sprawie uznania lub odrzucenia reklamacji zostanie przesłana drogą mailową jako odpowiedź do potwierdzenia złożenia reklamacji. Faktura korygująca (w przypadku uznania reklamacji) zostanie wysłana przez system automatyczny lub pocztą tradycyjną (w przypadku braku oświadczenia o akceptacji dokumentów elektronicznych). Uznanych w procesie reklamacyjnym uszkodzonych produktów nie odbieramy i pozostają w dyspozycji klienta. Wyjątkiem może być indywidualna decyzja, która będzie zawarta w odpowiedzi pisemnej na złożoną reklamację. 

Problemy techniczne z formularzem

Problemy z funkcjonowaniem formularza można zgłosić mailowo na adres: webmaster@certech.com.pl

Formularz